Изправяне и изрязване на изображение във Фотошоп с инструмента Crop

Не винаги ще имаме идеалните снимки. Може да сме сканирали някаква снимка и да не е разположена добре на листа.  Аз имах един случай с паметник от Етрополе. Сега ще ви покажа как я изправих и след това разположих на сайта си за Етрополе.
Първата ми работа е да отворя сканираната в случая снимка във фотошоп. Пътя на отваряне: File > Open> Ime.file/Ime.jpg
Отворена снимка:

Виждате изместването на снимката. Искам да я изправя и да изпълни целия лист хартия. За целта се използва инструмента Crop Tool. На снимката горе, вече съм го избрала и се вижда и неговия ред за опциите на Crop инструмента. 
Тук преди да започна самата операция по изправянето проверих какви са данните на снимката ми, в случая се интересувам от см й. Винаги размера, в който ще поставите или  вградите обекта, който изрязвате трябва да е по малък от настоящия. В случая рамера е 29.99 см / 23.57 см. Аз си задавам в лентата на инструмента 28/22 см. и резолюция 72 пиксела на инч. Тоест резолюцията не се променя. Вижте къде се записват данните на първата снимка в поста.
Сега вече очертаваме рамка около желаната част от изображението / получава се селектиране. Размера и селекцията могат  да не са точни. След това ще се донагласят.
Ето моят резултат.
Поставяйки маркера на мишката долу в дясно на селекцията ще видите двупосочна крива стрелка. Това позволява да движите очертаната си рамка в желаната посока. Малките квадратчета пък ви позволяват да преоразмерявате селекцията. Поставяйки вътре показалеца в селектираната област, кликайки и задържайки, можете да влачите областа и да я разположите както трябва. След тези процедури вижте моята селекция около областта, която искам да изпълни целия ми документ/снимка.
След като сме доволни от очертанието си, за да го приложим - натискаме Enter. 
Изображението е изправено и изпълва целия документ.
Резултата:
Записваме работата си и в случая аз я приложих към блога си за Етрополе.