Работни листове Worksheets в MS Excel

Работен лист е колекция от клетки, в която съхранявате и манипулирате данните. Всяка работна книга на Excel може да съдържа няколко работни листа.
Изберете работен лист/Select
Когато отваряте работна книга на Excel, Excel автоматично избира Sheet1 за вас. Името на работния лист се показва в раздела "Лист" в долната част на прозореца на документа.
Поставете работен лист/Insert Worksheet
Можете да вмъквате толкова работни листове, колкото искате. За да вмъкнете бързо нов работен лист, кликнете върху знака плюс в долната част на прозореца на документа.
 Резултата:
Преименуване на работен лист/Rename
За да дадете на работен лист по-конкретно име, изпълнете следните стъпки.

1. Щракнете с десния бутон на раздела лист на Sheet1.

2. Изберете ПреименуванеRename
 Например задайте име Sales 2016.
.Преместване на работен лист
За да преместите работен лист, кликнете върху раздела "Лист" на работния лист, който искате да преместите, и го плъзнете в новата позиция.

1. Например, кликнете върху листа раздела на Sheet2 и го плъзнете преди Sales 2016.

Изтриване на работен лист
За да изтриете даден работен лист, кликнете с десния бутон върху раздела лист и изберете Изтриване.
1. Например, изтрийте Sheet2.

Копиране на работен лист
Представете си, че сте готови с продажбите за 2016 г. и искате да създадете точно същия лист за 2017 г., но с различни данни. Можете да пресъздадете работния лист, но това отнема много време. Много по-лесно е да копирате целия работен лист и да промените само числата.
1. Кликнете с десния бутон на раздела за листове на Sales 2016.
2. Изберете Преместване/Move или КопиранеCopy.
Появява се диалоговият прозорец "Преместване или копиране"/'Move or Copy.
3. Изберете (преминете към края) и поставете отметка в Създаване на копие.
Резултата:
Забележка: Можете дори да копирате работен лист в друга работна книга на Excel, като изберете специфична работна книга от падащия списък в To book: (вижте диалоговия прозорец, показан по-горе).
продължете...